20 yıl tek bir kelimeye sığar mı?

Bir markanın 20. yılını kutlamaya tek kelime yeter mi? IKEA için cevap belli: Evet. Marka, Türkiye’deki 20. yılını, evlerin vazgeçilmez bir parçası haline gelişini esprili bir dille anlatan yeni reklam filmiyle kutluyor.

Kampanyada, farklı yaş gruplarından karakterlerin gündelik yaşamlarından kesitler eşliğinde, “şey” kelimesinin uzatılarak söylenişinden doğan içtenlikli bir tema öne çıkıyor. IKEA bu filmle, 20 yıldır evlerimizin “her şeyi” olduğunu hatırlatıyor.

Hayatın içinden samimi sahnelerle dolu film, izleyicilere markanın sadece mobilya değil, duygulara da dokunan bir yaşam ortağı olduğunu yeniden hissettiriyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: IKEA

Reklamveren Ekibi: Senem Sadıklar, Özge Çolakoğlu, Gizem Karabay, Demet Çetinkaya, Ilgın Özkan, Gökçenur Söyünmez

Reklam Ajansı: TBWAIstanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Grup Kreatif Direktörü: Mesut Koçarslan

Kreatif Direktör: Serdar Güngör

Kreatif Ekip: Orkun Süslü, İlayda Köroğlu, Hilal Erdem, Yasemin Anbarlı, Ezgi Kitapçı

Genel Müdür: Tuğyan Çelik

Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ

Marka Ekibi: Levent Tüker, Ecem Gök Can, Tuğçe Genç, Selen Çelikler

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Ekibi: Yunuscan Hısımcıl, Elif Sayın

Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir

Ajans Prodüktörü: Tümce Yağcı, Melis Bircan, Mert Adabaş

Prodüksiyon Şirketi: Public Film

Yönetmen: Onur Somer

Post Prodüksiyon: Tonic Effects

Müzik: İdil Özkan

İletişim Ajansı: ÜNİTE Edelman

Medya Ajansı: GroupM / Wavemaker Türkiye

Başa dön tuşu